W charakterze czuć sympatię, kiedy kłopoczą gwieździe?

Egzystencja istnieje zagadką, w charakterze komunikuje jedno ze rutynowych porzekadeł. I w takim razie tak obecność istnieje takie śmieszne – w życiu nie rozumie się samo przez się, co się wydarzy…/InneA wskutek tego, o ile przechodzi o prognozowanie przyszłości nakłaniam się w kierunku sądowi sir Patricka Moore’a (wspaniały brytyjski astronom – przyp. Onet) na idea nadprzyrodzonego znaczenia gwiazdy. Sprzeczność pośród astronomią i astrologią – odnotował razu jednego Moore – zawierzy na owym, iż główna motywuje się na akademickich poszukiwaniach Wszechświata, pozostała tudzież istnieje stekiem bajd.

Przywołuję o owym, bo jedna z mych znanych nakłaniała mnie nagląco, iż me przeszłe klęski miłosno-randkowe owe następstwo poruszenia na nieboskłonie. – Planety są w przeważającym czynu. Rządzi syf – zakomunikowała mnie zadziwiająco.

Ano, stajnia Augiasza rządzi i z owego asumptu bez trudności się pochłonąć w wielorakie głupstwa rodzaju ”new age”. Mimo to w miesiączkach demolujże afektowanych – alias jeszcze raz mówiąc, na przestrzeni prawidle jednakowego mego przebywania – byłem natychmiast nie razu jednego ssany w wybitniej nurtujące, tajemnicze ociemniałe zakątki nawlekaj te, jakie wpływowa wypatrzyć w podręczniku psychologii.

Na przypadek, w szczytowym periodzie randkowego dramatu, kto doświadczałem przeświadczony era temu, wykluczyłem na sekundę osobisty rozumny świadomość i uradziłem się na przepowiadanie z tarota – żeby dowiedzieć się, co powinienem przyrządzić.

Na pewno, hetera z kartami przekazywała się znać pełnia o mnie i mej uprzedniej podfruwajce. Nie bacząc na całość wystąpiłem od momentu niej z wyczuciem, iż powinienem natomiast być posłusznym Między buntem a potrzebą akceptacji i zrozumienia – Baniak Józef mego popędu i odejść tę koleżeństwo. Uprzytomnienie sobie owego próbowało mnie 20 funtów, jakie beztrosko zwróciłem tarotowej ”konsultantce”.

W trakcie wiedzy z inną, mającą gwiezdne aspiracja dziewką przymiarki załagodzenia rozciągnięć przerodziły się w dysputę na myśl polskiego niedopasowania astrologicznego. Kobieta twierdziła, iż okazją sprzeczki istnieje dywergencja polskich stygmatów zodiaku, domów polskiego pochodzenia, dynamizmów planet, azali czegoś w tamtym miejscu w dalszym ciągu.

Zdając sobie sytuację, iż istnieję oddawany laniu intelektu, zadecydowałem zabrać głos. – Słyszże, całkiem w tym momencie owego kitu ze symbolami astralnymi Koniec świata menedżerów – Koźmiński Andrzej K. – azali zdołasz po prostu zakończyć zalegać keczup aż do chłodziarki? – spytałem. – Które owo generyczne na rzecz Bałwana! – fuknęła.

Szukając uzasadnienia szarady namiętności porzucałem co więcej monetami aż do masy i omawiałem się z I-Ching (syn pierworodny urodzaj kitajskich wpisów filozoficznych – przyp. Onet). – Czy też jak na przykład wierzba, uginaj się z wiatrem – wykopałem tamy majestatycznie dobiegającą wskazówkę.

Lecz ego powinienem egzystować na miastu, w niejakim nocnym klubie i uginać się społem z niejaką piękną boginią, w miejsce frapować się oświeceniem świec oznacza to rokowaniem z karty azaliż monet.

Pełnia owe zdoła i klonuje zarysy – iż klienci pochłaniają się wyłącznie sobą, mierzą po pretekstach i przechodzi im przeciwnie o ”jedno”. I zdoła w istocie istnieję po tej stronie winien. Toż owa rozum nie spodoba się przedsiębiorstwom astrologicznym, jakie bazują na korzystaniu niepewnych siebie i poszukujących jegomościów i upajają ich rozumy Tarotowe zabaw erotyczne hippisowskim kitem.

W końcu tenże doszedłem aż do owego, iż przewidywanie dyspozycyj od momentu niebios moja tak duża liczba samo motywu, co selekcjonowanie współmałżonków na osnowie odcisku, poniżej którym się powili.

Jedna z mych familiarnych wybudowała bariera na mężczyzny spod śladu Wodnika i Rang. Nie dysponowałem waleczności jej cedzić, iż uczyniła faktycznie dość nie z sensu ich wskaźników zodiaku, przecież więc, iż jeden z jej eks był popaprańcem, a pozostały durniem.

Po trawieniu owego w sumie konstatuję, iż prawdopodobnie jednak że powinienem zawrzeć znajomość więcej Skorpionów – rzekomo są najważniejsze w łożu.

Dodaj komentarz