Krótko i na temat Homilie na rok C – Horak Tomasz

Krótko i na temat Homilie na rok C - Horak Tomasz

Horak Tomasz Ks. Tomasz Horak, pleban i katecheta, jest znanym kaznodzieją. Jego kazania są zamieszczane na serwerze ?Opoka?. Często publikuje w ?Gościówa Niedzielnym?. Książka kierowana istnieje do tych, jacy dociekają potrzebę zadumy, przemyślenia w cisz słuchanego w niedzielę słowa Boskiego. Każda z zamieszczonych w zbiorze homilii była wygłoszona na wskroś autora w jego wiejskiej parafii. Prosty mowa, wierność obranej formie literackiej oraz stronienie teologicznego żargonu rozstrzygają o ich zrozumiałości. Wydawnictwo Księgarnia Św. Jacka, Katowice 2006 Wielkość 14.0×20.0cm Oprawa Miękka

< font size=”+1″>Zobacz Krótko i na temat Homilie na rok C – Horak Tomasz w CzaryMary.pl

Krótko i na temat Homilie na rok C - Horak Tomasz

Proszenia i odpowiedzi na temat śmierci i umierania – Kubler-Ross Elisabeth

Rozmowy o śmierci i umieraniu owo jedna z najważniejszych lektur, jakie w dowolnym czasie zostawały napisane na ten temat. Zawiera ona pytania, które były najczęściej wymierzane dr Kubler-Ross na przestrzeni wykładów, dodatkowo jej rozgadane reakcji. Autorka omawia w niej proces docierania do akceptacji końca życia, kwestie samobójstwa, choroby terminalnej, eutanazji, sposobu, w jaki należy powiedzieć pacjentowi o krytyczn ej chorobie, i radzenia sobie ze wszystkimi komplikacjami zgrupowanymi ze śmiercią.

Uwagi na temat czułości – Albisetti Valerio

„Tematami książki są konkretne wartości, realne, przeżywane przeze mnie z miłością, ze świadomością, w pełnej wolności… Dzięki tym wartościom, mogę powiedzieć, że przebywałem faktycznie, byłem i istnieję jeszcze głęboki… pomimo że mieszkam pośród kultury śmierci, braku czułości, nieświadomości, braku wzrastania psychoduchowego. Teraz zrozumiałem, że te wartości dotychczasowy rudymentem mojego bycia; w chwilach gdy ich tęskniło, gdy je rezygnowałem, żyłem w znudzeniu, szarości, apatii, leniwie, poddając się społecznemu konformizmowi. Tyle tylko, że starałem się jakoś przetrwać, w otchłani serca chcąc finału mojego życia; przeżywając istnienie jak coś, co mnie przytłacza, wywołuje niepokój, co jest bolesne i niesprawiedliwe, nie ma sensu… odkąd czego mogła mnie uwolnić tylko moja fizyczna zgon. Myliłem się i powiem wam, z jak iego powodu. Tę książkę nabazgrałem także dlatego, aby moi czytelnicy mogli znaleźć, jak i w innych moich publikacjach, nadzieję, miarę i energię. Aby podziękowanie trawionym stronom mogli odmienić swe istnienie, porzucić szarość i dostrzec kolory, odrzucić znudzenie i wybrać intensywne życie, przejść od marności do boskości! Wyłącznie w taki sposób wskazane jest dochowywać się! (ze Wstępu) ”

Homeopatia na co dwadzieścia cztery godziny – Elena Rusakowa, Piotr Pałagin

Publikacja ta jest przeglądem powszechnie stosowanych medykamentów homeopatycznych na najczęściej występujące dolegliwości zdrowotne. Przystępnie przedstawiono w niej metody dobierania i dawkowania leków, tak tak aby Czytelnik zdołał sam sobie pomóc w nagłych przypadkach. Szczegółowo przedstawione metody postępowania przy przeziębieniach, kłopotach żołądkowych, problemach z sercem, krążeniem, przy bólach zębów, gorączce, spraniach, poparzenia ch i innych niedyspozycjach pozwalają na opanowanie pozycji w każdym nagłym przypadku. Choć homeopatia jest systemem wymagającym wielu lat nauczek, to w zakresie przedsięwzięcia doraźnego okazuje się łatwa do zastosowania. Starczy uważnie przeczytać pasujący rozdział, uchwycić najważniejsze przejawy i podać potrzebne lekarstwo. Stosowane w stanach świdrujących podłe potencje medykamentów są całkowicie bezpieczne, w następstwie tego nie musimy obawiać się, że możemy w ten sposób zaszkodzić choremu. Jeśli lek będzie niewłaściwy po prostu nie będzie żadnego postępowania. Największymi zaletami tej książki są: przejrzystość wyłożonego materiału, łatwy wejście do ekscytującego nas zakresu wiedzy oraz ogromna rutyna autorów, którzy polecane przez siebie leki ordynowali z jadalnym skutkiem setki razy. Każdy z osobna interesujący się naturalnymi sposobami pomagania człowiekowi, winien mieć tę pozycję, aby w razie potrzeb użyczyć pomocy, a nie bezradnie czekać. Andrzej P. Załęski

Dodaj komentarz